dijous, 26 de juny del 2014

Arriba l'estiu!

El mes de juliol s'ha d'aprofitar per a les coses que realment importen. 

No sé si és el vostre cas, però jo aquest juliol em sento plena d'energia per a tirar endavant els projectes que més m'apassionen. La setmana vinent seré amb el Tom, el meu company retriever d'aventures educatives, a una llar d'infants de Terrassa compartint amb els més petits nocions bàsiques sobre com comunicar-se amb els gossos en forma de llavor per a que no perdin aquella sensibilitat innata. 

També hem decidit continuar un projecte que ens apassiona a una companya i a mi, la prevenció de problemes de comportament en gossos adoptats en refugis. Deixaré enllestides les hores de col.laboració en un postgrau l’any vinent i posaré dates a les properes xerrades que m’agradaria fer. Poc a poc, el cel es va desfent dels núvols i allò que semblava tan lluny va arribant.

Si et passa com a mi i aquest juliol tens ganes de menjar-te el món, informa’t sobre el curs especial d’estiu que comença just en el moment en què vulguis.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada